Onursevdaaslan şuan o durumdayım dün doktora gittim 2 gün önce çok fena kanamam başladı dedim 40mız dolduğu gün o da pıhtı falan var mı diye ultrasonla baktı yokmuş primolut diye ilaç verdi hamilelikte düşük önleyici olarak veriliomuş dün 3 tane içtim gece damla bile gelmedi kan şimdi hafif çok şükür 2 gün neler çektim fazla gelmesinden🤦♀️