Elisabetul Sltn01 bebeği her ay kontrole götürmek gerekir mi ? 2 buçuk aylık 2 aydır gidiyoruz ama sürekli hastaneye sokmak istemiyorum
Sltn01 Elisabetul ben her ay götürmüyorum canım ya şimdi aşı için götürdüm eğer bi sıkıntısı yoksa kilo alımı da iyiyse götürmeye gerek yok . Ben herşeyi hastaneye bağlamak istemiyorum bebekte terslik hissedersem götürüyorum