DeletedMom2893 Kagansmother yanlış bilmiyorsam diğer aşılar içinde geçerli ama dediğim gibi yeşil kartı olanlar alabiliyor yani SGK ve bağkuru olmayanlara veriliyor.
Mom080 Arkadaşlar bu bahsedilen aşı parası.olayi bildiğim kadarıyla durumu olmayan sgk olayı olmayan annelere çocuklar için 2 ayda 1 verilen para sağlık ocağından aşı yapıldıkça 2 yaşına kadar para alınıyor sonrası da okul dönemi için
Arifcan Emirtalhamm ben arastırdımda canm sgk alamıyomus o parayı yeşil kartlı olmak lazmmıs heralde 🤷🏻♀️