Prensannesiyimm hmmm anladım canım bende emziğini kaynattım ve unuttum emzik yandı demliğim yandı içi dışı siyahlaştı ne yaptıysam çıkaramadım nerdeyse bir hafta evden kokusu çıkmadı 😪 şimdi suyu kaynatıyorum kapatıyorum başka bir kaba alıyorum emziği içine koyuyorum 🤷🏻♀️