Beyza44 Elisamn bizim doktorumuz önermemişti bağırsaklarına zarar verme ihtimali var demişti ben de yaptırmadım
Aysudincaysu Elisamn çoklu besin alerjimiz var doktorumuZu dinledik 2 dozu da yaptırdık ama 5.5 aylığız hala gazla uğraşıyoruz ne kadar doğru yanlış bilinmez ama şimdi olsa tekrar düşünürdüm yaptırmayı 🤦🏻♀️
Synmannesi Ol hemen paran varsa çok önemli ilk doz da biraz sancı oldu gaz 3 beş gün sürdü 2 . Doz da hiç bir şey olmadı
Synmannesi Elisamn yok herkesi dinlene doktoruna danış Beni de öyle korkuttular ben de doktoruma danıştım doktorum olursa daha iyi olur demişti ben de yaptırdım ikisini de
Elisamn Synmannesi evet cnm bende yaptiricam aslında kakada kan hiç görmedim ama kakada 15 lökosit vardı . Yüzünde puturler ve egzama oluyordu . Ben diyette girdim ve geçti .. ama sonuç itibariyle alerjik bebek . Raporlu mama da kullanıyorum … Bir şey olmasın bebislere de ondan korktum kuzucum .. merak ettim sadece doktorum gaz problemi olacak dedi e zaten biz yaşıyoruz onu🙈 her gece bir ağlama problemimiz var
RuzgarMommys Her alerji farklı doktorunuz yaptır diyorsa yaptırın lütfen Ama yaptırmaniz alerji yüzünden sakıncalı da olabilir buna doktorunuz karar versin.mutlaka.
RuzgarMommys Elisamn O zaman tabi ki yaptır. Biz 2.dozu yaptıramadik kanli ishal olur dedi doktorumuz :/
Synmannesi Elisamn Canım bu arada hangi mamayı kullanıyorsun ben smilac alimentüm kullanıyorum beğenmiyor zorla veriyorum benim de tek kakada kan yoktu
Synmannesi Canım bebeğim benim bebeğim 15 günlükken süt alerjisi çıktı inanılmaz ağır atlattık her yeri vücudu kıpkırmızı sivilce vardı mukuslu kaka vardı o gürültülü kakası vardı çok huzursuzdu uyumazdı bu durumdayken doktorum yapsak çok iyi olur dedi de yaptırdım biraz gazlı bir çocuğum vardı gaz sıkıntısı yaşattı biraz sonra üç gün beş gün sonra düzeldi ikinci dozunda da hiçbir şey olmadı Doktorum birinci dozda çok ağır geçerse aşırı derecede ikinci dozunu yapmayalım demişti ağır geçmedi ben de ikinci dozunu da yaptırmıştım
Elisamn Synmannesi aynen bizi anlatıyorsun şuan . Birde meme reddi yaşıyorum maalesef bunların üzerine . Zaten bizim doktorumuz da yapılma taraftarı ..🤗
Elisamn Synmannesi Aptamil pregomin as canım . En iyi tadı similac dediler tarhana kokuyormus benimki demir kokuyor . Ama sana tavsiye veriyim . Bebeğim benim memede beş dk durur sonra bırakırdı. En başından beri zaten memeye bir duskunluk yoktu. Mamayi Philips avent biberon ile veriyordum 30 CC içip bırakıyordu uyuyp uyanıyor sonra ağlıyordu . Ama mama içmiyordu. Sonra eşim Tommy tipe biberon aldı antikoliik . Bende ucunu dedim 6 aylık al biraz akışı fazla olsun . İnanır misin o şekilde içmeye başladı . Çünkü hızlı akış geliyor on on beş dk işini bitiriyor. Deneyebilirsin senin bebiş kaç aylık
Synmannesi Elisamn Canım ben meme reddinı dört aya kadar savaşabildim ve şu an yedi aylık bebeğim 3 aydır mama alıyor ek gıda ya başladım az az :(((( beni emmedi sütüm azaldı kesildi
Elisamn Synmannesi benimde iki aylıktı bir göğüsten 120 CC çıkardı . Geçen gün iki göğüs 50 CC inanır mısın ..😔 bitiyor yani ..
Synmannesi Elisamn bebeğim 7 aylık lansinoh kullanıyorum tek onu tutuyor Philips avent tutmuyor mamayı beğenmiyor sanırım onu bi araştırayım daha 1 hafta önce 120 TL aldık eşim içmiyor boşa aldık diyor kızıyor haklı da ne desem almaya çalışıyor :( bebek olunca
Synmannesi Elisamn 2 aydan sonra başladı meme reddi sütüm azaldı emmedi zorla uyku sersemi verirdim :(((
Elisamn Synmannesi benimde öyle canım ama benimki küçük diye ucu değiştirdim seninki de büyümüş maşallah . Ama içine vanilya şurubu koyabilirsin . Elma kaynatıp suyunu koyabilirsin demisti. Bir de çilek esansı koyabilirsin dedi . Benimki kucağıma gelirken zaten ağlıyor o sırada kolik müziği açıyorum koyuyorum yanına memeyi ağzına hemen mayisiyor. Google Play’de bebek uyutucu programı var indir . Uçuş modunda emerken aç ise yarıyor bende