Selam hanımlar 17 haftalık hamileyim dün dr gittiğimde bebeğimde sağ böbrekte büyüme olduğunu söyledi doktorum aslında strese girmemek adına yazmak istememiştim ama yine tutamadım kendimi Happy Mom da biraz baktım ve down sendromu belirtisi gibi şeyler yazanlar olmuş doktor bana burun kemiği falan hepsi güzel idrar torbasını da görüyorum burda dedi açıkçası ben down sendromu belirtisi olduğunu bilmiyordum dr da öyle bişey demedi sadece ikili taramayı yaptırmıştık 3. De istedi dün yaptırdım bunda daha net çıkar sonuç dedi büyüme veya diğer böbreğe atlama olacak mı Takip edeceğiz Dedi erkek bebeklerde çok görünüyor dedi başına böyle bişey gelen var mı neyden kaynaklanıyor bu bilen var mı içimi rahatlatacak yorumlar gelsin lütfen 🙏