Defne_ozgul Merhaba hanımlar doğum yapalı 9 ay oldu sezeryan yara yerim çok kaşınıyor ve bir kalınlık var benim gibi olan var mı aranızda varsa nasıl bir çözüm buldunuz
mycutebaby Defne_ozgul evet benim de öyle ya bi değişik kalınlık var kaç kat kesiliyoruz ya ondandır muhtemelen
Arifcan Defne_ozgul benımde ogle canm hatta yara olmus yara olan yer cok kasınıyor siz tüglerınızı nasıl aldınız acaba benım 3 ay olucak daha alamadım ordakı tüglerımı 🙄
Neseerol Defne_ozgul 2 yıl oldu o kabarıklik ancak geçti kaşınmasi güzel bisey hissi kaybetmedginiz anlamına gelir ☺️ 3 ay sonra ikinci doğumum olcak simdi de gerilmeye başladı ondan kasiniyo