Merhaba anneler bebeğim bu hafta 14. Haftasını dolduracak. Malum 3. Ayda rotavirüs aşısı öneriliyor dün eşim gitmiş almış eczaneden. Aşı şuan evde buz dolabında. Bugün doktora götürdük Bebeğimi ağızdan veriliyor ama kendimiz yapamayız diye onlara yaptırmak istedik. Ancak ben antibiyotik kullanıyorum kulak iltihabi geçiriyordum çok şiddetli. 2 gündür aşırı ağrıdı çok zorladı beni. Doktor kendim antibiyotik kullandığım için süte karıştığı için aşıyı şimdi yapmayalım etkisi olmaz dedi. Antibiyotik bitince yapın dedi. Bizim aldığımız aşı da rotarix yani 6 ile 14. Haftalar arası yapılmalıymış. Dün eşime sormadan alma demiştim ama dinlemeden gitmiş almış 310 TL ye. Şimdi bu aşı evde buzdolabında 4 derecede duruyor sizce bozulur mu ve gelecek hafta Bebeğimin 15 haftası olacak sizce antibiyotiği bırakıp aşıyı bu hafta bitmeden yaptırayım mı? Kulağım da hala tam iyileşmedi daha antibiyotiğin bitmesine 4 gün var. Saçma sapan bişey oldu yani sinirim bozuldu 😖😣😣 tavsiyenize ihtiyacım var 😔