Twinsdragonmom Cefakar , fedakar, çilekeş 🤪 ikiz ucuz cogul anaları bebelerinizi birlikte mi , ayrı ayrı odalarda mi yatiriyosunuz ?
melikeeomeer Twinsdragonmom kuzenimin ikizleri var ayrı ayrı odalarda yatırıyor çünkü biri uyanınca sesinden diyeri de uykusunu alamadan uyandıgı için
Namutenahi_94 Twinsdragonmom vala ben ikisinide aynı yerde yatırıyorum bacım kendilerinin seslerine alissinlar sipalar😅
Twinsmomy Twinsdragonmom 3 ay 10 gunluguz doğduklarından beri aynı odada ayni yatakta yatırıyorum. Alışsınlar diye.😊
Bebeklerm Twinsdragonmom 7 ay 14 günlüğüz aynı odada yatırıyorum ayrı yatırdığımda birbirlerinin sesine alışması çok zor olup ileride yan yana yatıramam seslerine alıştılar biri uyansa diğeri uyumaya devam ediyor uzmanların önerisi ikizleri ayırmamalı birbirlerine alışmaları aynı odada uyumalarını öneriyor
Twinsdragonmom Benimkiler 5 buçuk aylık ayrı odalarda yatiyolar . Yani acaba uyandirirlar mi birbirlerini hiç denemedim. Sizce bu saatten sonra aynı odaya alsam mı ? Napsam