Duygu190 Merhaba anneler, manisa merkez de gittiğiniz , memnun kaldığınız çocuk doktoru var mı acaba? 15 aylık kızımı covid sebebiyle uzun süredir kontrole götüremedik , Manisa’ya da yeni taşındık.Tavsiyesi olan varsa sevinirim.
otose_san Duygu190 Kemal Karataş ve Halime Yücel var şehir hastanesinde, iki doktorda şu ana kadar beğendiğim iki çocuk doktoru
Serap11 Duygu190 Grand Medical Çiğdem Hanım bizim doktorumuz tavsiye ederim, çok ilgili ve açıklayarak her şeyi anlatır. Şehir hastanesine gidecek olursanız da Filiz Hanım kesinlikle :)
Brn_fdn otose_san Merhaba, siz hangi doktora gidiyorsunuz acaba. İlgili, detaylı muayene eden, ebeveyne açıklama yapmaya yüksünmeyen, direkt antibiyotik yönelimi olmayan doktor arayisimiz devam ediyor 10 aylık bebeğime 🤔
otose_san Brn_fdn özellikle Halime Hanımı tavsiye edebilirim devlette. Sorumuz olduğunda sakince açıklıyor, detaylı kontrol için bi şey diyemeyeceğim devlet ne olursa olsun