Funique
Haklısın canım aslında çok kullanışlı bir şey olsa sanırım bu kadar az kullanıp satmazdı kimse 😀 ben sürekli oturtmuyorum zaten gün içinde ara ara kısa deniyorum. Hem çocuk doktorumuz hemde ortopedi doktoru başlayabilirsin yavaş yavaş dedi. Tamamen dik oturtmaya erken zaten.