Zehrakiz kitabı daha önce duymuştum. Şu an keşke alıp okusaydım önceden diyorum. Akşama kadar sürekli altına yaptı, sadece gündüz uykusundan kuru uyandı ve onu lazımlığa yaptı. Akşam da makyaj malzemelerimle oynarken hadi rujların çişini annelerine gönderelim diyip götürdüm ondan sonra 2 defa çişini söyledi. Şu an bez takmadım. 3 4 gecedir altını hiç ıslatmıyor, bakalım bu gece nasıl olacak. Şimdi de gece uyandırsam mı diye düşünüyorum.