Lina3705 canım en doğru sonucu 2 gün sonra kan testi verir. Şu an ne desek boş. Geç döllenme de olabilir yada başka ihtimaller de. Benim ilk gebeliğimde 10gun gecikmem oldu, o gün doktora gittim. Tabi doktor önce ultrasonla baktı, kese görülebilir varsa diye. Göremedi, kan testi istedi. Sonuç 118 çıktı. Ben tabi bilmedigim için havalara uçtum, doktor da bir şey dememişti. 3 gün sonra gel, tekrar bakalım dedi. Ama aynı gün öğleden sonra karnım ağrımaya başladı ve gece de adetle birlikte düşük oldu. Meğer benimki sağlıksız olduğu için düşüşe geçmiş. Şu an en doğru sonucu kan testi verir senin de. İnşallah gönlüne göre olsun 💕