Kalkanok
Sevdaacar82
DenizRuya Lütfen bebeklerinize acı elma yağı, adaçayı yağı kullanmayın. Bu yağ nörotoksiktir ve alerji yaptığını görmeseniz bile ciddi zararları vardır. Ani kalp durması, epilepsi krizi benzeri nöbetlere sebebiyet verir. ciddi hasarlara veya ölüme yol açabilir. Bir damlasıda, on damlasıda aynıdır. lütfen zararlarını araştırın.