Annebebek58 Tadlari ve icerikleri mi ayni mi acaba gold alsam bebegim severek icer mi gold daha mi kati oluyorr
Gorkemkc Annebebek58 aptamilden golda geçtik berbat leş gibi çürümüş balık koluyordu kiloda aldırmadı tekrsr aptamile geçtik
attbianne Annebebek58 tadlarini bilmiyorum ama doktor sayfalarında gördüğüme gire aynı değil Bebelac Gold kullanıyorum memnunuz
Minasu Bebelac sarı kutu mu kullanıyorsunuz ? Bende sarı kutu kullanıyorum gold gazlı bebekler içinmiş , bebelac sarı kutu da kilo durumunuz nasıl ?
Annebebek58 Minasu ben yeni kullanmaya basladim 5 aylikken aldik daha tartilmadik 6. Ay kontrolumuze 4 5 gun var
Annebebek58 attbianne suya katinca katimi oluyor biraz akiskanligi normal sut gibi mi acaba goldlar daha kati oluyormusda