Damlasını da colexi de kullandım gunde 30 ml e kadar kullanabılıyorsunuz yazıyor ama ben ilk başta 1er ml günde 4 defa verdim sonra arttırdım ihtiyacına göre. Kiminde uyku yapmış benim bebekte yapmadı. Günde 5 ml kullansanız bi şişe bir ay gidiyor. Zaten bir aydan sonra da içerik bozulabileceği için kullanmamak gerekiyor. Çok kullanırsanız cabuk biter ona göre hazırlıklı olup tedarik edersiniz. Kafi gelmezse yahut şurubu az vereyim dıyorsanız yarım cay kasıgı kadar da zeytin yagı verebılırsınız arada bir