Bebeğim pramature 36 haftalık 2415 Gr dünyaya geldi şuan 4 aylık meme reddi ve mama da içmiyor aşırı iştahsız kan tahlili de yaptırdım temiz bu ay kilomuzda 5200 Gr kaşık mama takviyesi yapalım dedi doktorum daha erken değil mi kilo alamadığımız için önerdi ama napacagimi şaşırdım yardımcı olur musunuz