Emine_1245 Ben dolabın sebzelik kısmında saklıyorum canım. Dışarıda belki rutubet ya da güve falan olur diye.
agacsizkoala Aldığım zaman yarısını buz dolabına koyuyorum kaldırıyorum , diğer yarısını kavanoza koyuyorum ordan kullanıyorum