ayazlianne evet yapılmadı gerekiyor biz 4 aylıkken Sünnet ettirdik ve doktor takibinde bize geri çekmemiz gerektiğini söyledi ilk sıralar günde 2-3 kez tekrarlıyorduk şimdilerde sadece banyo yaptırırken sıyırıp temizlememizi söyledi şimdi 6 aylık . İlk zamanlar ben tam beceremiyordum sıyırmayı doktora tekrar götürdük ve eğer bi işlemi doğru yapmazsanız yarası iyileşemez dedi. Şimdi hiç bi sorun yok çok şükür sadece banyodan banyoya sıyırıp temizliyorum. Bir de şöyle birleyen var bi süre sonra sıyrılan yer geri toparlandığında endişelenmiştik biz neden böyle oldu diye o bölgeleri yağlı olduğu için gömülme olması normal demişti doktor