Zynpusta01 Kızlar merak ediyorum sizde de oluyormu bebeğimi emzirirken hep boğazına süt kaçırıyor sebebi nedir napmam lazım dün akşam bizi çok korkuttu nefessiz kaldı bende her emzirmede korkuyorum napıcamı şaşırıyorum 🥺
Baal Zynpusta01 canım fazla geliyodur o yüzden kaçıyordur,ben sağmama rağmen çektiği için yine fazla geliyordu.Dik emzirme sırtını kanepeye yastık koyu ona ber ağırlığı senin üzerinde olsun bebeğin direk fışkırmasın yani boğazına