Bebek kavanozlarına yapıyorum, elimde sayıyorum ben de 10a kadar dayanırsam çay kaşığının ucuyla mayasını koyuyorum, sarıyorum 6 saat sonra buzdolabına koyuyorum. Sonra afiyet olsun, her gün iki kavanoz yiyor oğlum şeker gibi oluyo tavsiye ederim. Hem hep taze kalıyo kapağı açılan bitiyo çünkü