202 tl olan süt parası .dogum parası var bırde 300 tl .. bn 300 tl aldım.. sut parasına daha başvuuru yapamadım.. 6. Aya kadr başvuru suresı varmış galıba yanlış bılmıyosam eger.. ama başvuru yapmadan dogum parası alınıyormu bılmıyorum ..ptt aracılgıyla verıolar