Bebelac 1 sarı kutu kullanan var mı arkadaşlar memnunmusunuz ?
Minasu oğlum şuan 11aylık ama 3-5ayına kadar bebelac kullandı biz memnunduk
busra_02 kilo durumu yerindemiydi canım?
Minasu kilosu o aylarda normal seyrindeydi doktorlar beğeniyordu yani kilosunu😌