Peyker19 Bir yazida okumustum ve akima takildi bebekler yanaginizdan operken opucuk sesi cikariyor mu en gec 12. Ayda yapabilmesi gerekiyormus cunku
gonul0604 Peyker19 oğlum 9 aylık şuan beni öpüyor ama ses çıkarmıyor normal ağızını yanağıma koyuyor öp annem beni diyorum ağzını aça aça yiyor yanağımı😂
Anneyeni Peyker19 neden onemliymis ki acaba o ses benim kizimda 9 aylik op deyince opuyor ama ses yok tabi
Peyker19 gonul0604 yani 9 ay erken tabi 12 de yapmasi gerekiyormus gerci benimde kizima ogretmek aklima gelmedi ama o ses cikartma onemliyis
Peyker19 Anneyeni taklit yetenegi opucuk sesi cikartmasi ile basliyormus bebeklerde dil gelisimi ile ilgili sanirim umarim diger anneler yazar kacinci aylarda basladilar diye🙂
Peyker19 Portakal benim kizimda bes alti kelimesi var ama ya dudagini dokunduruyor yada isiriyor🙂 demekki onemi yokmus tesekkurler
mihrosum Portakal canım benim kızım 3 yasında hala opeeken opucuk sesı çıkarmıyor sence bu bir sorun mudur sizin ki ne zMan cikardı
attbianne Peyker19 tabiki her yazilana inanmamak lazım bide her çocuğun gelişimi farklı kıyaslamamak lazım