Neye ağladığını çoğu zaman kestiremiyorum kendimi çok kötü hissediyorum, cok aglıyor, sakinleşmiyor, sebepli sebepsiz Bi yaygara kopuyor. Kendimi yetersiz hissediyorum artık pes ediyorum. Çünkü sakinleştirmeye calışıyorum olmuyor, ağlasın diye bırakıyorum olmuyor. Bir sürü kitap okudum Bi çok şey araştırdım ama hiç bişey işe yaramıyor kızımda 😪 sizin bu ay civari bebişlerinz ne durumda? Tek sevindiğim nokta kendine ya da bize Bi zarar vermiyor böyle durumlarda sadece bağıra bağıra ağlıyor, ben küçükken kafamı yere ya da duvara vururmuşum mesela 😶