aslanemir Arkadaşlar lütfen yardım edin oglum 1 yaş 4 aylık biz corona atlattık tam biz iyileştik derken oglum öksürmeye hapşırmaya başladı aşırı hzuuruzz ne yapıcam bilmiyorum test verdik pozitif cıktı.Çok endişeliyim çevremde corona olan arkdslarıma sordum cocuklwrında bu tarz belirtler olmamış
Buse80 aslanemir canım çok sık mı hapsuruyor benim kizimda hapsuruyor da geçen arkadaşım olmustu bizde o gün görüştük temas etmedim ama korkuyorum 6 gün geçti üstünden arada hapsuruyor bebeğim
GoGirl aslanemir benim oglumda 7 aylikkrn olmustu diye dusunuyoruz 3 gun 38 atesi olmustu doktor o ay disi patlayacak hafif ates olursa getirmene gerek yok demisti 3 gunun sonunda dis patladi ama hepimizde covid oldugumuzu ogrendik o gun esim buyuk oglum kucuge yapilmadi ama o da kesin belliki hepimiz hafif atlatmisisiz koku gidince anladik.2 hafta istahi gitti o sekilde atlatti.hafif grip nezle gbi atlatacaktir merak etmeyin emiyorsa emzirin huysuzluklar normal olur biraz
busra_02 aslanemir benim ablamın 6yasındki oğlu aynı belirtilerle atlattı şuan iyi.Şimdi de 11aylık oğlumla ben koronayım korkmayın aynı semptomlar vardı şuanda geçiyor Allah’a şükür
Cennet-Kokulum aslanemir canım korkma benim oğlum 10 aylıkken oldu atlattı çok şükür öksürük vardı ateşi çıkmıştı birde bebekler kolay atlatıyor bol bol su içir meyve yedir düzenli besle uyut geçer Allahın izniyle 🤲🏻🤲🏻
Dilekanne aslanemir bebeklerde genelde ishal ve ates oluyor diye biliyorum ,korkma Doktora gittiysen,çocuklar güçlüüü🙏Geçmiş olsun
Ahsen_ahsen Ben bebeğim 3 aylıkken oldum bebeğimin burnu aktı bir kaç gün ve hapşırıyordu. Merak etmeyin hafif geçiriyorlar. Emziriyorsanız ıhlamur, zencefil, limonlu su, hatmi çiçeği için bol bol bebeğe de geçer şifa olur inşallah. Çok geçmiş olsun 💐