Kızlar bebgim 12 gün küvezde kaldı 36 haftalık dogdugu için 1 aylık kontrolde gittigimizde doktor göz muaynesi yaptırmamızı tavsiye etti rutinmiş ama ben çevremde küvezd kalan bebklerin gözünde sorun olabilecegini duydum ve göz muayenesi de 3 saat süryormuş anne ve babayı almıyırlarmış içeri bazı yaptranlr çok zordu bebk cok acı çekiyor falan dedi benimde kafam çok karıştı hem yaptrmak istyrum hemde bebgime kıyamamıyorum 3 saat napcak bensiz aglarsa giremicem de iceri yaptran tecrübeli annler fikir verir misiniz sizin nasıl gecti? İcimi rahatlatmak istyrum