Kızlar 20 haftalık hamileyim hafta sonu muayenem vardı bugun lekelenme olmus acık kahve boyle mantarda vardı hemsıre ye sordum enfeksiyon olabilir dedi esımde bugun aksılık calısıyor doktoruma yazdım ama daha gormedı sizce napmalıyım basına gelen varmı aceba bu haftalarda enfeksiyon tarzı bse yaslayıp bole lekelenen oldumu