1prens1prensesannesii Oğlum 8.5 aylık. Tekden İsa üzüme götürüyorum 4.ayından beri. Ama oğlum zayıf bir bebekti sürekli kilosuna taktı. 6.ayda günde 3 kase yemek yemedi lazım feln dedi benim psikolojim bozuldu. Her gittiğim de zayıf şöyle böyle sadece kiloya odaklandı. Boy baş çevresi işte ne bilşm şunu yapıyor mu evde nasıl gelişimi ile hiç ilgilenmedi. Bende eb son 2 ay önce gittim bu ay memorial hastanesinde soner Demirel’e randevu aldım. Gidip memnun kalan var mı? Yoksa başka doktor tavsiye eder misiniz.
Canannn38 1prens1prensesannesii Bende Tekden deki Erdal çakmak a götürüyorum doğudugundan beri o bakıyor 4aylık olacak bebeğim oda 2aylık kontrolünde zayıf 4aylıkken gel bakalm ona göre mamaya başlarız ek gıda falan dedi Ama sağlık ocağındaki hemşire doktor kilosu iyi diyor anlamadım gitti
1prens1prensesannesii Canannn38 bizde aynı. Sağlık ocağında ki gayet iyi kilosu ne bekliyormuş daha benim 2 yaşında akızım var günlük 2 kase zor yiyor bu çocuk nasıl yesin diyor. Anlamadım gitti. Memorialde ki doktoru çok övdğler bakalım
Canannn38 1prens1prensesannesii Doktoru değiştirmeyi düşünüyorum ama Tekden de doğum yaptım herşeyini o doktor biliyor ne biliyim kararsızım 4.ayda yavas yavas ek gıdaya başlayalım diyince şaşırdım 6.ayda zorlanır bebekler falan dedi Normalde ilk 6ay anne sütü derler şimdide bu çıktı 😂
1prens1prensesannesii Canannn38 4.ay çok çok erken bence . Formıl mama kullanan bebekler için 5. Yada 5.5 aylıkken başlatıyor doktorlar. İsa hoca da sürekli mama içir mamayı fazlakaştır derdi o zaman. 6. 5 aylıkken 7300 Dü işte çok zayıf bilmem ne birsğrğ şey saydı bana. Psikolojim bozuldu çocuk kilo alacak diye yemeyince bağırıyordum artık sırf öyle dedi diye.
Canannn38 1prens1prensesannesii Yani anne sütüyle doyduktan sonra mamaya da gerek yok bence eğer ki doymasa bebeğim zaten veririm mama kötü bişey değil
EgeveAlyaninannesi Tekten hastanesinde ahmet sehriyaroglu, ahmet kamali ve mustafa findik vardi sanirim suan sehir hastanesine gecmisler onlara gidin derim heleki ahmet sehriyaroglu muhtesem bir diktor allah ondan razi olsun oglumu o iyi etti