Bebegımı sosyalleşmesı için doktor tavsıyesıyle kreşe başladık bugün 2 saat sonra aldık bebegım çocukları görünce ıcerı gırmek istememiş korkmuş kalabalıktan olabılır dıye düşünüyorum çünkü bu yasına kadar kalabalık ortama gırmedı vebebegımin vurma huyu var uyku saati geldıgınde bebeğe vurmuş ve öğretmene vurmuş bu vurma huyunu nasıl yok edebılırım ve pılav dahı yememıs öğle yemegınde degısık yer olduğu için büyük ıhtımal ve alışırmı sizce. Öğretmen içine kapanıklık var dedı duzelırmı acaba