Bulutbey KUMSAL2020 biz küçükken hiç kullanmadık 1 yaşından sonra kullanmaya başladık. Bebeğinizin durumuna göre karar verin derim.
Sevilay80 KUMSAL2020 canım bende kullanıyorum suan bebegım 4 aylık bastan beri kullanıyorum. Bagırsak duzenleyıcı zaten zararı olmaz bence
AybarsMoms KUMSAL2020 bende 2 ay kullandım 3.ayında kestim bi farklılık kaka yapamama sorunumuz olmadı vermeyi bıraktım biraz gözlemle eğer gazında kakasında zorlanma tarzı şeyler fark edersen bir süre daha kullanabilirsin
Zeynaa1 KUMSAL2020 ha o zmaan bilemem ama bir alrji potinda görmüştüm sizi onun için dedim alerjisi olan bebeklere faydası oluyormuş bağırsakları toparlanıyor sonuçta
KUMSAL2020 Zeynaa1 Evet canm haftaya bi baktıracam doktora kendim şüpheleniyorum alerjisi vardır diye