Aysemcan Süt geri gelir tabiki.. Beslenmene dikkat et aç kalma, bebek uyurken sen de uyu, düzenli sıcak duş al, sakin olmaya çalış stres yapma.. Bebeğini de sık sık emzirmeye çalış.. Benim de sütüm gitmişti yemek yiyemiyodum duş alamıyodum sürekli kucağımdaydı sürekli ağlıyodu.. Düzeliyor yani üzme kendini sakın.. Kimseyi de dinleme emzirdiğinde de sütün var mı diyolar.. doyuyo mu diyolar.. niye ağlıyo diyolar.. Sinir bozucu insanlar herkeste var 😤