Hazalperi Kızlar kızım 4750 kilo çıktı aylık kontrolünde sizin bebekleriniz kaç kilo acaba benimki çok mu düşük
Selin-34 Hazalperi kaç kilo doğdu canım? Biz 2 aylığız bugün geldik kontrolden tam 5 kilo çıktı.. doğum kilosu çok önemli burda her bebeğin gelişimi bir değil sıkma canını
Miraveben Hazalperi bizimki 3 aylıkta 5400 çıkmıştı ama 3360 doğdu az alıyor ama alıyor sıkıntı yoksa gelişiminde hiç takmayın bizim ki 2. Ayda sadece 300 gram almıştı bu ayda öyle 4 ay 11 günlük
Hazalperi Selin-34 Akcabeytas 2900 doğru sonra 2400 e düştü doğduğu hafta normal mi sizce sağlık sorunu yok öyle çok zayıf durmuyor minyon tipli gibi
Akcabeytas Doğum kilosu önemli biz 2 ay 23 günlükken 6115 çıkmıştık doğum kilomuz 3765 ti hastane çıkışımız 3400 idi
Fulyaalinmina Hazalperi bizim de 5 kilo 3 aylık 2900 doğdu 2700 e düştü seninki de 2400 e düşmüş gayet normal csnim bebce
Akcabeytas Hazalperi hemen hemen aynı kilo almışlar çok normal bence doğum kilosuna göre her çocuk 7-8 klo olacak diye bişi yok sonuçta hepsinin yapısı farklı
Tugcealp Hazalperi her ay 1 kilo alması lazım 5 civarında olması lazım ama yine de çok az degil doktor söylemiştir size
Tugcealp Fadimeelif sadece anne sütü mu alıyor benim kızım da 3 ay 6 günlük 7200 65 cm her gören çok diyor napiyim sütten mi keseyim diyorum mama yemiyor biberon tutmuyor.
Esila1716 Tugcealp sen onlara bakma kuzu mama versen bu seferde mama çocuğu şişirmis sütun yokmuydu mama verdin derler
Fadimeelif Tugcealp valla ben mama da veriyorum günde iki defa 90 ml doymuyor çoçuk diyorum doymasa kilo almaz diyorlar banada herkes farklı bişey diyor
Tugcealp Fadimeelif benim kızım biberon tutmadı mama da yemedi ama sizinkinin de kilosu iyiymiş doymasa kilo almaz mama çok da iyi birsey değil aslında sutunuz varken gerek yok gibi ama siz daha iyi bilirsiniz