Myslkya-16 Ben hicbir seyi kesmedim, hic de sorun yasamadim lohusalikta. Kizim gazli bir bebek degildi, onun da etkisi olabilir, bilemiyorum. Fakat yedigim seylerden hicbir zaman etkilenmedi. Bebeginiz cok gazli degilse ve ozellikle bazi gidalara tepki verdigini hissetmiyorsaniz, cok da dikkat etmenize gerek yok bence. Zaten normla sartlar altinda 3 aylikken flaan d agaz aorunu bitmis oluyor. Yazdigim her sey, normal sartlar altinda ve asiri gazli olmayan bebekler icin gecerli diye tekrar not duseyim :)