Emine52 Bu bezi kullanan varmu acaba merak ettim nasildir diye, canbebe kullaniyorum ama 5 numaraya gectik bant yerleri esnek degil iz yapiyoo degstrmeyi dusunuyorum yada onerebileceginiz bantlari esnek olan bez ?
Arifcan Emine52 bende canbebe kullanıyodum lastlık izi yapıyodu canm soffio ya gectım a 101 bezi çok güzel lastlık izide yapmıyo
[silindi] Emine52 ben kullandım🙏🏾 Şimdiye kadar kullandığım en iyi bez paddlers pure olan ama organik Pamuklu aşırı rahat iz yapmıyor
55eren55 Emine52 canım bende canbebe kullanıyorum son zamanlarda sızdırma ve pişik sorunu yaşıyorum bende soffiadeneme paketini aldım ama hoşuma gitmedi çok ağır bi kokusu oluyor bebek çişini yapınca beni çok rahatsız etti sleepy de de yaşamıştım bu kokuyu şimdi baby turco denemek istiyorum
Esradag Arifcan 101 bezi guzel bantları falan ama çişi emmiyo gibi cıltle temas halinde kalıyor gibi geldi?
Arifcan Emine52 canbebe lastlik izi yapıyordu bizde gecmeyen bir pişik de vardı sımdı soffia yı kullanıyorum memnunm lastlık ızı yapmıyor diger bezlere göre cok daha iyi uygun fiyatlı alıp dene bence
[silindi] Emine52 aynen 5 numara sıkıyordu diğer bezler 😂 deneme paketi var trendyol da aldım paddlers pure valla beğendim 👍🏽 kaç aylık bebişiniz maşallah 🧿😁
Arifcan Esradag ben ogle bır sorunla karsılasmadm canm aksıne kuru kalıyo bebegımın tenı bimin bezinide almıstım bimin bezi emmiyordu ama hep ıslak gibiydı teni
Arifcan Esradag yok hayır canm denemedım bimin bezini denedim memnun kalmadım sleppy denedım memnun kalmadım canbebede aynı sekılde soffiodan memnun kaldım gece sızdırma falan da yapmıyo bebeland nerde satılıyo peki ?