cinara 4 aylik bebek kac kilo olmali. kizim 4 ayina girdi bugun doktora gittik.kizim 400 gram almis. simdi 6.200 . doktor normal dedi. ama benkm icim yinede rahat degil. size sorayim dedim
Durukusunannesii cinara neden rahat değil ? Gayet normal kilosu doktorda söylemiş zaten bebekler 3 aydan snra kilo alımları ilk 3 ay kadar fazla olmuyo
Selin-34 cinara doktor normal dediyse kafana takma canım 3 Aydan sonra kilo alımı her ay 1 kg diye gitmiyor
Purely cinara çok normal 4. Aydan sonra 250 500 gr arası alınması yeterlidir. Zaten 6. Ayın sonunda doğum kilosu 2 yr katlandıysa gelişim normal sayılıyor
adelheid Yani belli bir süreden sonra kilo alımı düşüyor düşünsenize her ay bir kiloya yakın almaya devam ettiğini😊 emeklemeye gerek kalmaz yuvarlanır 😊 benim de son ay 4 ay yani öyle oldu bence normal canım
Arifcan cinara bana az geldı biz 2 ay 16 günlügüz bizim kilomuz 6 kilo 200 doktor bizimkinede normal dedi sizinki 4 aylık birde bizimkımı fazla acaba 🤭
Benanneyimanne Arifcan sızın bu yorumunuz çok kotu her bebegın doğum kılosu ve yapısı farklıdır kafasını karıstırp morel bozmak bu. 4. Ay ıtıbarı ıle bebekler hareketlenır ve alacagı kılo duser 250 500 arası olur
DeletedMom2893 Arifcan senin bebeğinin doğum kilosu farkladır onun ki farklıdır sen mama veriyorsundur o vermiyordur bilemeyiz o yüzden bana az geldi demeyin. Mesela benim kızım 4 ay 28 günlük 2430 gram doğdu şuan 6100 gram farklılıklar olabilir.
Arifcan Benanneyimanne nıye kötü olsun kı acaba ıyı okuduysan orda dıyorumkı acaba bızımkımı fazla ben kötü bir yorum yaptıgımı dusunmuyorum tabıkıde her bebegın gelısımı farklı hiçbiri biriyle kıyaslanamaz ama orda ıyı okursanız bana az geldı kılosu yoksa bızım kılomuzmu fazla dıye soruyorum sizi enterese etmez ayrıca sızemı soruyorum ?
Benanneyimanne cinara normal canım merak etme 4. Ay ıle bebekler daha cok hareketlenıyor yatmak pek ıstemıyor o yuzdende kılo alımı azalıyor 250. 500 gram alıyorlar merak etme sadece doktorunu dınle derım kafanı karıstırma
Benanneyimanne Arifcan 400 gramın az olup olmadıgını soruyor sen bebegının 2. Ayında o kılo da oldugunu söyluyorsun sence bu normal bır yorum mu
Durukusunannesii cinara normal hep o kiloları alırsa cocuk 1 yasına kadar 14-15 kılo olur 😊 kafaya takma boşuna
Arifcan Benanneyimanne bende kilosuna yorum yaptım aldıgı kiloya degıl bizim kilomuzmu fazla dıye merak ettım
cinara yazan her kese tesekkurler Allah razi olsun kizlar sizden 🙏🏻🙏🏻Allah her kesin evladini saglikli mutlu etsin Aminn
Cinarmom Arifcan siz kötü niyetle söylemediniz belki ama kadın zaten kafasına takmış bu şekilde konuşarak üzmüş oluyosunuz soru soran kisiyi arkadaş bundan bahsediyor neden anlamamakta ısrar ediyosunuz..
Atomkarinca cinara 4 ay bitti 5. Ayına girdi sanırım benim kızımda 4 aylıkken 6300 du normal sizinkide
Arifcan Cinarmom bence sızde anlamakta zorluk cekıyorsunuz heralde ben kilosuna kötü vs birsey demedım bana az geldı arkadasım size normal gelen bana az geldı buda benım görüşüm sizin görüşünüzle aynı görüşte aynı fikirde olmak zorunda degilim net.