Aznurr Bebeğim bugun 2 . Ay aşısı oldu .. ateşi 37 bucuga cıktı hafıf ateş oldu calpop verdim.. şuan ateşini ölcıyorum 35 derece cıkıoo normlmii ..35 derece üşüyor demek mi…
iki_prens_annesi_ Aznurr normal atesi düşmüş demek ben bazen ölçüyorum ev icinde 34 33 aralari cikiyor normal yani
GoGirl Aznurr calpol alinca daha fazla düşmüş olabilir takip edin eger cikmayacak gibiyse tekrar vermeyin 38 den önce biraz simdi sıkı giydirin 36 lara gelir. Daha once bende cocuklarimda 35 i gördüm usumesede olabiliyor ama 34 alti ii olmuyor dye biliyorum
Selin-34 iki_prens_annesi_ normal değil, bir insanın vücut ısının normal değeri 36 dır. 33 diyorsunuz bu ne demek biliyor musunuz ? Hipotermi demek. Hiç 33 derece ateş duymadım, olmaz da zaten. Bence siz de yanlış ölçüyorsunuz. Yada dereceniz bozuk
Zekimurendebizigorecekmi iki_prens_annesi_ 34 33 diye bir ateş çocuk terliyse çıkar ama normalde olmamalı
Selin-34 Aznurr hayır normal değil bir insanın vücut ısısı 36 dır . Bence yanlış ölçüyor olabilirsiniz
Zekimurendebizigorecekmi iki_prens_annesi_ Yanlış gibi canım hipotermik oluyor öyle bebek .. bu istenen bir durum değildir
iki_prens_annesi_ Zekimurendebizigorecekmi evet bugun dikkatli baktım ayarinda bi sorun olmus evin isisi gibi gosteriyo cocuga bile tutsam