Nzkml Doğumdan sonra adet düzensizliği yaşanır biliyorum ama ben o kadar sıkıntı çekmedim. Kırkım çıkmadan adet oldum mesela. Ve sonra 1 gün gecikmeyle falan adet oldum. Düzenli devam etti. Şuan üç gün gecikme yaşıyorum ve bu durum beni korkutmaya başladı. Olabilir kısmını düşünmek dahi istemiyorum.. Kızım 10 aylık ve ikinci bir bebeğe tahammül olacağını pek düşünemiyorum. Psikolojim yerlerde sürünüyor zaten. İkinci bir bebek fikri aklımızda uzun bir süre yok. Prezervatif ile korunuyoruz. Bu durumu yaşayanlar var mı? Yani bu postun altına AA ben yanılmışım adet olmuşum falan yazmak için sabırsızlıkla bekliyorum adet olmayı. Birazcık da stres altındayım ya genelde stresli bir insanım ben ki ona bağlı olduğunu da pe düşünmüyorum. Kızım geceyle gündüz karıştırdığı dönemlerde bile ben adetim de strese bağlı gecikme yaşamadım. Allah’ım lütfen olmasın. Sen olmayana ver.
Oglusannesi98 Nzkml 10 güne kadar gecikme normal bence biraz daha bekleyin. Korunuyormuşsunuz, olursunuz bence.
Anne06_ Nzkml 10 12 gun gecikme normal belki havalardan yada başka birseyden bence sakince bekleyin bu süreyi geçerse test yaparsınız ben prezervatif kurbaniyim insallh sen olmazsın
Dilos01 Nzkml 11 gunde regl oldum normal yapmadığım test kalmadı negatif çıktı allahtan en sonunda regl oldum yanı korkma cnm
nneslihan Nzkml bu ay bende 3 gün gecikmeli oldum, korkarak test yaptım 2. Çizgi bulanık çıktı (test bozuktu) 2. Bi test aldım predictor onda negatif çıktı, testi yaptıktan birkaç saat sonra regli olmuştum zaten😌
Nzkml Anne06_ prezervatife falan ben de güvenmiyorum ama işte bir çözüm gözüyle bakıyorum inşallah olmam. 15 güne kadar normal diyorlar ya bakalım. İlkinde ne zaman kaç gün gecikme ile test yapıldığını falan da hatırlamıyorum maalesef tesadüfi öğrendim Hamile olduğum çünkü
Anne06_ Nzkml canim 12 günden sonra varsa çubuk testlerde cikiyor bende 10 gun gecikme üstüne yaptim çift çizgi cikti sonra kan verdim orda da vardı bekle olmazsan yaparsin Allah kalbindekini versin korktuguna uğratmasin
Angellove94 Nzkml benim de bu ay 6 gün gecti ve bugün oldum çok Şükür kendimi bildim bileli hep düzenli olurum gecen ay da 3 gün geçmişti havalardan herkeste bu sıkntı sanırm yengemde kuzenim de demisti gecti diye
Nzkml Angellove94 o zaman içim bir nebze rahat edebilir. 15 günü bulursa uçarak test yapmaya giderim artık. 🙈
nneslihan Nzkml öyle gerçekten😃 ben olmadığına emindim ama 40 ım çıktıktan sonraki ay regli oldum ve sadece 1 kere 1 gün erken olmuştum onun dışında hep düzenli olunca ondan acabamı dedim😂
elif-emirinannesi Nzkml oğlum 40 günü bittiği gibi adet oldum. 4 ay düzenli idi şimdi her ay 2.5 ay 20 gün, bu ay da 18 gün gecikme var. Kan verdim gebelik yok yine olmadım. Normal canım. Benim de 9 ay 16 günlük. Emzirmeden gecikebiliyor