[silindi] zorlamamanızı öneriyorum. Benim iki kızımda var biri 5 yaşında diğeri 19 aylık hafta da ya da 10 günde bir yerler . Bende zamanında yemek istemiyormuşum annemler sürekli zorlamışlar kusmuşum bir kaç kere hatta şu an 28 yaşındayım en son ne zaman yumurta gediğini hatırlamıyorum belki 5-6 yaşında. Ve şimdi inanmayacaksınız belli ama içinde yumurta olan hiçbir şey yiyemiyorum . Kek pasta börek poğaça bir çok tatlıyı ( sadece kendim yaparsam yumurtasız onları yiyorum) beki annemler bunkadar ısrarcı olmasa geçimi bir süreçti bu ve tekrar yerdim ama şimdi bu haldeyim. İlk evlendiğimizde 2-3 yıl evimde asla pişirmedim eşim yemek istediği zaman annesine giderdi . Hala bulaşığını bile yıkarken evin eldiven takarım . Böyle yani çok ısrarcı olmamak gerekiyor bazı şeylerde gerçekten sonrası daha kötü okuyor