Merhaba bebeğim 2 haftadır ek gıda alıyor, su veriyorum fakat kabız oldu en son geçen perşembe gece yarısı zar zor yaptı, şuan yine kabız sürekli ıkınıyor çok üzülüyorum. Annem zeytinyağı sürelim dedi ama internette yapmayın vs yazıyordu. Hastaneye de gitmek istemiyorum pandemi dolayısı ile. Ne yapabilirim yoğurt da verdim 🥺