boncukanne Merhaba kızlar💙 Oğlum 6 ay 30 günlük üzümün suyundan sıkıp verebilirmiyim? İnternette üzümleri kaynattıp tülbent ile sıkmak gerekiyor diye okudum da siz nasıl şekilde verdiniz? Teşekkürler 🙏🏾
Gunes6510 boncukanne canım ben ilk verdiğim şeylerden biri üzüm oldu bu bebekler icin meyve süzgeci oluyor ya emdiği ona koyuyorum kendi emiyor anne sütüne en yakın besin üzüm 🍇 fayda olarak öyle dedi doktorum
Gaffar93 boncukanne bende yazdan buzluğa atmıitım şeker eklemeden kaynatıpmi vermeli yoksa cam rende de rendelenirmi denemedim öylemi verilmeli bilmiyorum.
Mom44454 Kaynatmak yerine arkadaşın dediği gibi direkt meyve süzgeciyle verseniz daha iyi ama üzümün mevsimi geçmedi mi? Kış üzümü var mı tam bilmiyorum da😍 afiyet olsun miniğe şimdiden
boncukanne Mom44454 Yurtdışında yaşıyorum burda var yüzüm, teşekkür ederim dediğiniz gibi yapiyim. 🙏🏾
canimoglum_2020 Suyundan ziyade meyveleri posası ile vermek daha faydalı direk suyu şeker yüklemesi yapıyor