Kızlar mrb geçen gün post açtım bestlak aksine sütümü komple kesti ne yapıyorsam gelmiyor sütüm oplum 5 aylık olmak üzere eşimde diyor ki keçi alalım bahçeye keçi sütü içsin en azından kafam karıştı sizce uygun mu kızlar doktora da gidemedim daha fikirlerinizi sunarsanırız sevinirim