Yasmineee Klomen ve yumurta catlatma iğnesi kullanmıştım ve yumurta catlatma iğnesinin (ovitrelle)nin 12.gunu gecesi kan verdim beta hcg 1.50 tutmadimi sizce??
Julijuli Yasmineee gebelik yok demek maalesef.zaten çatlatma ignesinin beta hcg yükseltme etkiside geçmiştir şimdiye.olsa çıkardı.hayırlısı olsun.