Shnry ben 2 numaraya kadar kullandım 3 numaraya geçince sert dokuşuydu belki bu paket öyle dedim başka aldm yine öyle çıkınca buraktım kullanmayı bimin bezini almıştı görümcem bende dandik diye kullanmak istemedim mecbur kalınca kullandım baktım baya iyi çıktı sizdırma yapmıyır kızarıklık olmuyor bende 4 aydır kullanıyorum kızım 1 yaşımda 4 numara kullanıyorum.