_dobraanne_ Merhaba güzel anneler mama vermiyorum 2 ay 7 günlük bebek kaç cc emer çok özür dileyerek söylüyorum fazla süt problemim var ve atmak istemiyorum kaç cc saklamaya başlayayım zamanla çoğaltarak mı gideyim nasıl yapayım bilemiyorum
KardelenYB _dobraanne_ sen sağ ne kadar cukarsa o kdar sakla her seferinde çünkü sütün suan varsa büyük ıhtımal uzun süre var olacak zaten eğer kullanamayacak olursan ıhtıyacı olan bir bebege bağışlarsın zamanıngecmeden
_dobraanne_ birfincantuzruhu emiyor emiyor hep şiş çok tazyikli geliyor tamamen boşaltamıyor çok süt geliyor doyuyor ordan anladım
_dobraanne_ Minikurbaganinannesi bol su içiyorum sağlıklı besleniyorum kuru meyve çok yerim yumurta hergün yerim inşallah sütünüz çoğalır 😞