Semaab ben aylık lens kullanıyorum,hiç çıkarmıyorum hafta da bir falan temizliyorum lens suyunda. Tabi gözün adapte olma sürecinde bu kadar bekletmek olmaz,aylık lensi hergün yatarken cıkararak kullanabilirsiniz.ben 7 8 senedir kullandığım için hiç farketmiyorum bile yatıp kalkıyorum çıkarmadan😂