Obsesifk emzirmeyi bırakma demişti eczacı.ama eczacıya ne kadar güvenebilirim bilmiyorum. doktora emziriyorum bi sorun olurmu dedim. yazmak zorundayım dedi sadece başkada bişey demedi. bende ilacı yazarken bilmediğim için bu kadar sorunlu olcagını düşünmemiştim :((