Mirayslck canımbende aynı durumdaydım hiç kilo almamıştı bebeğim doktor 3 saatte bir emzir her iki göğsünü tam boşaltsın sonra mama ver ne kadar içerse demişti bebeğim prematüre doğdu hep uyuyordu zorla türlü şekilde uyandırıyordum emzirmem 40-45 dakika sürüyordu sonra mama veriyordum ama mamayı çok az içiyordu onuda benim zorlamamla içiyordu bir saat sürüyordu beslenmesi 2 saat sonra tekrar aynı şekilde emziriyordum ama bol bol süt artırıcı şeyler ye iç faydası olur ben zorla mamaya alıştırdım bebeğimi kilo almadı diye zorluyodum mamayı hala meme ve mama gidiyoruz siz tüm sütünüzü verin mama verince istediği kadar içsin zorlamayın 3-4 günde bir tartın kilo alımı oldumu diye