Anneler merhaba oğlum üst iki dişini aynı anda çıkarıyor 3 gündür hiç keyfi yok 38.2 ye kadar çıkıyor ateşi bazen calpol ılık duş şükür 37.2 ye geri getirebiliyoruZ ama elleri ayakları buz gibi oluyor ince bi çorap giydirmeli miyim üzeri incecik evin ısısını 21-22 de tutmaya çalışıyorum ama ateş düşsün derken üşütürüm die de korkuyorum tecrübeli anneler bi fikir verebilir mi buarada 11 aylık bebeğim