Anneler 10 aylık bebeğim ama son 1 buçuk aydır kahvaltı asla yapmıyor yemekte çok yemiyor bi şekilde kandıra kandıra çorba vs veriyorum ama kahvaltı yaptıramıyorum ne verirsem çıkarıyor nası sevdiricem kahvaltıyı yemiyor 🤦🏻♀️ Bu arada hiç bulamaç alıştırmadım onuda denedim öğürdü Zaten pankek vs de yemiyor çiğnemeden çıkarıyor